Możesz się z nami skontaktować na kilka różnych sposobów. Jedna z nich jest dostępna z Twojego Profilu Osobistego AXI. Krótko mówiąc, możesz wysłać nam wiadomość bezpośrednio z Twojego profilu klienta.

Wystarczy że klikniesz w „Mój Profil”, a potem we „Wiadomości”. Nie wahaj się, możesz do nas napisać z każdym pytaniem. Dostaniesz również potwierdzenie wysłania wiadomości na Twój adres e-mail.

Nasza Obsługa Klienta pracuje 24 godziny 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Gdy tylko napiszesz wiadomość, my niezwłocznie zostaniemy o tym powiadomieni i niezwłocznie Ci odpiszemy.

Oprócz wysyłania wiadomości bezpośrednio z Twojego profilu klienta, możesz się z nami skontaktować całodobowo również telefonicznie, dzwoniąc na numer 222 70 70 30. To jest najszybszy sposób uzyskania odpowiedzi na dręczące Cię pytania.

Innym sposobem na skontaktowanie się z nami, jest wysłanie nam wiadomości e-mail na adres help@axi-card.pl. Opisz swoje pytanie jak najdokładniej – a nasz konsultant szczegółowo na nie odpowie.


W Twoim Profilu Osobistym AXI, oprócz wysyłania wiadomości, możesz również sprawdzić wysokość dostępnego salda kredytowego na Twojej karcie oraz wysokość zobowiązań. Masz również dostęp do listy transakcji wykonanych Kartą AXI, jak również możesz zarządzać jej usługami i opcjami.

Darmową usługą, którą możesz włączyć w profilu klienta, jest możliwość otrzymywania powiadomień SMS przy każdej transakcji. Dzięki temu Twoja karta AXI jest dodatkowo zabezpieczona.