Co zrobić w sytuacji gdy karta zostanie skradziona?


W przypadku zgubienia lub kradzieży Karty AXI, natychmiast skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 222 70 70 30 (opłata zgodna z taryfą Twojego operatora) lub mailowo: help@axi-card.pl w celu zablokowania Karty AXI. Możesz to również zrobić sam w Twoim Profilu Osobistym AXI. Bez względu na wybraną metodę, zrób to jak najszybciej, by Twoja karta z limitem odnawialnym nie została niewłaściwie wykorzystana. Gdy tylko dostaniemy od Ciebie odpowiednią informację, natychmiast zablokujemy Twoją Kartę AXI.

W Profilu Osobistym AXI możesz również zablokować funkcje karty – np. te sposoby płatności Kartą AXI, których nie używasz. Odblokowanie ich później jest dla Ciebie całkowicie darmowe.

Wydanie nowej karty AXI Card


Jeżeli jednak całkowicie zablokowałeś Twoją Kartę AXI, czy to z powodu zgubienia, czy kradzieży, będziemy musieli wydać Ci nową. W tym celu bardzo prosimy o przesłanie odpowiedniego pisma z prośbą o ponowne wydanie karty na nasz adres mailowy: help@axi-card.pl lub bezpośrednio do naszego biura. Rozpoczniemy wtedy procedurę wydania nowej karty z limitem kredytowym, a gdy ta będzie gotowa, wyślemy ją na podany przez Ciebie adres.

W przypadku kradzieży, zgubienia lub zablokowania Karty AXI z innego powodu, jedynymi kosztami, które poniesiesz w związku z ponownym jej wydaniem, są koszty dostawy.

Pomimo wszystkich naszych działań, mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa karty, również staraj się chronić swoje fundusze. Zminimalizuj ryzyko zagubienia lub kradzieży karty - nigdy nie pożyczaj karty innym ludziom, nie zostawiaj jej bez nadzoru, nie noś razem z kartką, na której masz napisany Twój kod PIN. Dzięki tym prostym krokom możesz zminimalizować ryzyko oraz oszczędzić sobie nerwów i stresu.