Okres ważności Karty AXI wynosi 5 (pięć) lat od daty jej wydania. Umowa, dzięki której możesz korzystać z tej innowacyjnej karty z limitem kredytowym jest ważna na czas nieokreślony – dlatego też, nawet jeżeli Twoja Karta AXI wygaśnie, my wyślemy Ci nową.

Chcemy, by korzystanie z Karty AXI było dla naszych klientów jak najbardziej komfortowe. Nie oczekujemy od Ciebie pamiętania wszystkich dat i terminów. Dlatego prowadzimy własny rejestr wszystkich wydanych Kart AXI. Gdy tylko Twoja karta z limitem kredytowym będzie bliska wygaśnięcia, nasz system wyśle nam powiadomienie - a my rozpoczniemy proces wydawania nowej Karty AXI i Cię o tym poinformujemy. Gdy wszystko będzie gotowe, nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, by zapytać o adres, na który będziemy wysyłać Twoją nową kartę.

Cała procedura w takiej sytuacji jest całkowicie darmowa dla naszych klientów – nie pobieramy żadnych opłat za wydanie i wysyłkę nowej Karty AXI z powodu upływu ważności poprzedniej.

Oczywiście są też inne sytuacje, w których będziesz chciał, byśmy wydali ją ponownie – może się to zdarzyć jeżeli zablokujesz lub zgubisz kartę, a także gdy zostanie Ci ukradziona. W takiej sytuacji wystarczy że wyślesz nam prośbę o ponowne wydanie Karty AXI na nasz adres mailowy help@axi-card.pl lub bezpośrednio do naszego biura. Po takim powiadomieniu my ponownie wydamy kartę i wyślemy ją do Ciebie na nasz koszt – wystarczy, że podasz nam adres, na który ma zostać dostarczona.
 

Pamiętaj, by w przypadku zgubienia lub kradzieży Karty zablokować ją w Profilu Osobistym AXI lub telefonicznie dzwoniąc pod numer 222 70 70 30.