W jaki sposób mogę śledzić moje transakcje na Karcie AXI?
W Twoim Profilu Osobistym AXI masz dostęp do pełnej listy transakcji wykonanych Kartą AXI o każdej porze dnia i nocy, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Możesz to zrobić z każdego miejsca na świecie, gdy tylko tego potrzebujesz.
Co możesz zrobić w Profilu Osobistym AXI?
W Twoim profilu klienta znajdują się wszystkie informacje na temat Twojej Karty AXI. Oprócz listy transakcji możesz tu sprawdzić dostępny limit kredytowy, a także comiesięczne wyciągi. Masz również możliwość wysłania nam wiadomości, jeżeli będziesz miał do nas jakiekolwiek pytania - nasi konsultanci na pewno rozwieją wszystkie Twoje wątpliwości.
Dodatkowo, w Profilu Osobistym AXI, możesz zablokować wszystkie operacje, które możesz wykonywać Kartą AXI. Może być to przydatne, jeżeli martwisz się o bezpieczeństwo Twojej karty z limitem kredytowym. Nie martw się – możesz w każdym momencie odblokować zablokowane funkcje – i jest to dla Ciebie całkowicie darmowe.
Jeżeli masz jakiekolwiek problemy dotyczące Twojej Karty AXI lub Profilu Osobistego AXI, możesz się z nami skontaktować kiedy tylko chcesz – wystarczy zadzwonić na naszą całodobową infolinię na numer 222 70 70 30 lub napisać na adres help@axi-card.pl.
By dodatkowo zabezpieczyć Kartę AXI, możesz skorzystać z usługi darmowych powiadomień SMS przy każdych transakcji – wtedy zawsze wiesz, w którym momencie Twoja karta została użyta. Tą funkcję możesz włączyć w Profilu Osobistym AXI.