W jaki sposób mogę zmienić hasło dostępu do mojego Profilu Osobistego AXI?
Możesz samodzielnie zmienić hasło do Twojego Profilu Osobistego AXI w dogodnym dla Ciebie momencie. Dostęp do tej funkcji masz właśnie poprzez Twój profil klienta.
Wystarczy, że w zakładce „Mój Profil” odnajdziesz pole „Hasło”, a tam wpiszesz następujące dane: Twoje aktualne hasło i to, na które chciałbyś je zmienić.
Pamiętaj, by przestrzegać wymagań dotyczących tworzenia hasła. Musi się ono składać z co najmniej 8 znaków, w tym przynajmniej jednej dużej i małej litery oraz jednej cyfry. Bardzo ważny jest wybór hasła nieużywanego na innych stronach – dzięki temu dodatkowo zabezpieczysz swoje finanse. Dobrze jest aktualizować hasło w regularnych odstępach czasu, np. 3-6 miesięcy.
Utworzenie bezpiecznego hasła – wskazówki:
- stwórz długie hasło składające się z różnych wielkości liter, cyfr i symboli,
- nie używaj swojej nazwy użytkownika w haśle,
- nie korzystaj z haseł, których używasz na innych witrynach,
- jedynym miejscem, na którym powinieneś mieć zapisane hasła jest Twój osobisty komputer lub telefon komórkowy, do którego tylko Ty masz dostęp,
- przykład bezpiecznego hasła: Wakacje123!
Zapomniane hasło
Jeżeli zapomniałeś hasła do Twojego profilu, również możesz je zmienić. Wystarczy, byś kliknął na przycisk „Zapomniałeś hasła?” na stronie logowania do Profilu Osobistego AXI i postępował zgodnie z instrukcjami na ekranie. Otrzymasz link do resetowania hasła, który jest ważny przez 1 dzień. Kliknij na link, po czym wprowadź kod weryfikacyjny, który wyślemy na numer, który podałeś w Umowie. Następnie wpisz i potwierdź swoje nowe hasło.