Jak zarządzać usługami na mojej karcie Axi?
Zarządzanie usługami na karcie AXI Card
Wszystkimi usługami związanymi z Kartą AXI możesz zarządzać z Twojego Profilu Osobistego AXI – samodzielnie i całkowicie za darmo. Wystarczy założyć konto i zarejestrować w nim Twoją Kartę AXI.
O każdej porze dnia i nocy możesz sprawdzić transakcje wykonane Kartą AXI logując się do swojego indywidualnego profilu klienta. Możesz również sprawdzić tam wysokość dostępnego salda i wysokość zobowiązań na karcie z limitem odnawialnym.
W Twoim profilu możesz również zablokować wszystkie operacje, które możesz wykonywać przy pomocy Karty AXI. Powinieneś to zrobić w szczególności gdy masz wątpliwości dotyczące bezpieczeństwa Twojej karty. W każdym momencie możesz odblokować te funkcje – nie zapłacisz za to ani grosza.
Inną usługą, z której możesz skorzystać za pośrednictwem Profilu Osobistego AXI, jest całodobowa obsługa klienta. Nie wahaj się – napisz do nas z każdym pytaniem, a my postaramy się jak najszybciej rozwiązać Twój problem lub szczegółowo udzielić wszystkich informacji.
Kolejną bezpłatną usługą karty AXI są powiadomienia SMS przy każdej transakcji – płatnościach kartą, wypłatach gotówki i spłacie zobowiązań. Dzięki temu w każdym momencie masz dostęp do informacji o swojej Karcie AXI – w przeciągu kilku sekund wiesz, że Twoja karta została użyta.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub chciałbyś otrzymać więcej informacji na temat usług Karty AXI skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 222 70 70 30, mailowo: help@axi-card.pl lub jak powyżej wspomnieliśmy – przez Profil Osobisty AXI.