Zakupy online – tendencje na 2019 rok
Zakupy online są wykonywane przez coraz większą liczbę ludzi. Szybkość, wygoda i nieograniczone możliwości odkrywania różnych promocyjnych cen i okazji sprawiają, że jest to najwygodniejszy rodzaj zakupów dla współczesnej osoby pracującej. Jeśli jesteś wśród fanów zakupów online i często korzystasz z Internetu, by zamawiać ubrania, buty, perfumy i inne przedmioty, dzisiejszy artykuł na blogu AXI Card jest właśnie dla Ciebie. Poniżej podsumujemy główne trendy, które będą panować w roku 2019.
Zakupy przez urządzenia mobilne
Sklepy internetowe nie mogą zignorować rosnącego znaczenia telefonów komórkowych we współczesnym życiu. W rzeczywistości to urządzenie jest dla nas przydatne w praktycznie każdym aspekcie życia - zaczynając od rozmów osobistych i biznesowych, przechodząc przez różne platformy i sieci społecznościowe, a kończąc na rezerwacji restauracji, hoteli, a nawet wycieczek. Cóż, zakupy wcale nie są wyjątkiem. Znaczna część sklepów internetowych ma teraz własne wersje mobilne strony lub specjalnie stworzone aplikacje, by ułatwić klientom dostęp do ich produktów i uczynić zakupy jeszcze przyjemniejszymi. Te sklepy internetowe, które jeszcze nie korzystają z rozwiązań mobilnych, na pewno są już w trakcie ich tworzenia - oczywiście jeśli nie chcą stracić swojej pozycji na rynku.
Personalizacja
Innym ważnym trendem związanym z zakupami online jest to, że staną się bardziej spersonalizowane. Co mamy na myśli? Jeśli wiele osób przeprowadza wyszukiwanie w Google słowa kluczowego (np. Restauracji typu fast food), prawdopodobnie każda osoba uzyska inne wyniki. Wynika to zarówno z różnic w ich lokalizacji, jak i indywidualnych zainteresowań wyrażonych w witrynach, które odwiedzili w niedalekiej przeszłości. W każdym razie taki mechanizm będzie dostępny na większości internetowych sklepów internetowych. Innymi słowy, klienci otrzymają sugestie dotyczące przeglądu produktów, które mogą go zainteresować. Przeglądane przez niego strony i produkty będą miały również znaczenie dla rodzaju reklam, które widzi na platformach takich jak Facebook, Youtube, Vbox7 i innych.
Lepsze doinformowanie
Biorąc pod uwagę ostrą konkurencję w Internecie i rosnące wymagania dzisiejszych konsumentów, sprzedawcy internetowi zrobią wszystko, aby zwiększyć pewność i prestiż swoich produktów i usług. Jak wszyscy wiemy, zaufanie do sklepu jest bezpośrednio związane z przejrzystością i przekazaniem wszystkich niezbędnych informacji klientom. Dlatego też zobaczymy na platformach internetowych coraz więcej informacji na temat oferowanych artykułów, w tym ich głównych cech, a nawet wskazówek dotyczących ich właściwego wykorzystania. Ponadto do prawidłowego przedstawienia produktów zostaną użyte materiały zdjęciowe i wideo. W związku z tym można stwierdzić, że konsumenci będą dokonywać coraz bardziej świadomych wyborów podczas robienia zakupów przez Internet.
Szybka dostawa
Kolejny element, który zostanie dopracowany przez internetowych sprzedawców w 2018 roku. Szybkość dostawy z pewnością wzrośnie, bez względu na rodzaj przedmiotu. I to kolejny trend, który w dużej mierze wynika z wymagań, potrzeb i ogólnego zachowania dzisiejszych konsumentów. Użytkownicy oczekują, że otrzymają zamówienia tak szybko, jak to możliwe, by jak najszybciej móc korzystać z zamówionego produktu. Dzisiejszy świat jest szybki i dynamiczny - sprzedawcy internetowi muszą to wziąć pod uwagę.
Promocje i oferty specjalne
Różne promocje i oferty specjalne będą coraz częściej wykorzystywane przez sprzedawców internetowych w celu zdobywania nowych klientów. Obejmuje to różnego rodzaju zniżki na wiele przedmiotów - w okresie świątecznym czy na inne specjalne okazje. Poszczególni handlowcy będą ciągle szukać nowych pomysłów, dzięki którym przyciągną uwagę ogółu. Na przykład, dodanie prezentu przy zakupie określonej liczby przedmiotów lub bezpłatna dostawa w przypadku zamówień o określonej wartości. Jedno jest pewne - konkurencja między sklepami internetowymi i ich chęć uczynienia swoich katalogów produktów bardziej atrakcyjnymi, z pewnością doprowadzi do coraz większej liczby świetnych propozycji i ofert dla kupujących online.