Twój osobisty profil klienta AXI – jak z niego korzystać i czy warto.
Karta AXI to karta kredytowa MasterCard, którą można uzyskać bez zbędnych formalności, w prosty i szybki sposób. Maksymalny limit kredytowy, jaki można uzyskać, wynosi 6 tys. złotych, a jego ostateczna wysokość zależy od indywidualnej sytuacji klienta, jego zdolności kredytowej i innych kwestii finansowych.
Co wyróżnia kartę AXI na tle konkurencji?
Karta AXI to karta dopasowana do nowoczesnego użytkownika, o czym świadczą możliwość wypłaty środków z bankomatów na terenie całego kraju całkowicie za darmo oraz rozwiązanie płatności zbliżeniowych. Ponadto, w przypadku transakcji na kwotę do 50 zł użytkownik nie musi wprowadzać kodu PIN, co jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, zwłaszcza dla zabieganych klientów, którym zależy na czasie. Jedną z największych zalet karty kredytowej AXI jest możliwość zarządzania nią z Profilu Osobistego AXI.
Profil Osobisty AXI
Profil osobisty AXI to panel online, w którym użytkownik może zarządzać swoją kartą kredytową. Właściciel karty może aktywować różne jej funkcje, kontrolować wykonane transakcje, kontaktować się z Działem Obsługi Klienta i wiele innych.
Osobisty panel AXI to znakomity sposób na zarządzania swoją kartą kredytową. Znajdziesz w nim dostęp do wszystkich informacji dotyczących Twojej karty kredytowej. Możesz śledzić w nim wykonane transakcje, sprawdzić, kiedy i gdzie korzystałeś z karty AXI, a także ile środków wykorzystałeś danego dnia.
Kolejną funkcją, którą oferuje Profil Osobisty AXI, jest kontrolowanie salda kredytowego oraz wysokości zobowiązań finansowych. Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, możesz mieć podgląd swoich finansów.
W profilu klienta możesz też pobrać miesięczny wyciąg z konta oraz sprawdzić wyciągi za poprzednie miesiące. Wyciąg z konta otrzymasz na maila lub w innej wybranej formie. W skrócie, znajdziesz w nim wszystkie szczegółowe informacje związane z Twoimi zobowiązaniami, ich spłatą, kwotą minimalną, którą powinieneś zapłacić w danym miesiącu itd.
W profilu osobistym AXI klient może również aktywować darmową usługę powiadomień SMS o każdej dokonanej transakcji. Jest to znakomite zabezpieczenie na wypadek kradzieży lub zgubienia karty, a ponadto użytkownik karty zawsze wie, co dzieje się z jego kartą.
Zarejestrowanie się w profilu osobistym AXI ułatwia korzystanie z karty AXI, a także pozwala w wykorzystaniu jej możliwości do maksimum. Każdy nowoczesny użytkownik, któremu zależy na wygodzie i komforcie, powinien zacząć korzystać z internetowego panelu zarządzania AXI.
Jak zarejestrować się w osobistym profilu AXI?
Zarejestrowanie się w internetowym profilu osobistym AXI do zarządzania kartą kredytową zajmie Ci kilka sekund i jest niezwykle proste. Wystarczy kliknąć TUTAJ i wybrać przycisk „Zaloguj się”. Następnie na ekranie Twojego urządzenia pojawi się okno z zakładką „Zarejestruj się”, po której kliknięciu zostaniesz przeniesiony do formularza rejestracyjnego. Wprowadź swoje imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mail, a także zatwierdź Warunki Użytkowania i Politykę Prywatności. Po wypełnieniu formularza na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz wiadomość zawierającą link weryfikacyjny. Kliknij link i postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na ekranie Twojego urządzenia. W kolejnych krokach ustawisz przede wszystkim hasło do swojego profilu osobistego AXI. Musi ono składać się z minimum 8 znaków i zawierać przynajmniej jedną dużą i małą literę oraz jedną cyfrę. Po ukończeniu wszystkich kroków Twoje konto AXI jest gotowe. Teraz powinieneś zarejestrować w nim swoją kartę kredytową.
Jak zarejestrować moją kartę kredytową w profilu osobistym AXI?
Będzie Ci do tego potrzebny numer PESEL oraz numer Twojej umowy kredytowej (znajdziesz go też w lewym dolnym rogu Twojej karty kredytowej). W kolejnym kroku konieczne będzie potwierdzenie Twojego profilu poprzez wiadomość SMS. Na numer podany w formularzu zostanie wysłany SMS weryfikacyjny z kodem, który będziesz musiał wprowadzić na stronie i zatwierdzić dodawanie karty. Teraz Twój profil AXI jest gotowy.
Jak mogę skontaktować się z personelem AXI z profilu osobistego?
Jeśli znajdujesz się w sytuacji, która wymaga wsparcia Działu Obsługi Klienta lub masz wątpliwości lub pytania, które chciałbyś wyjaśnić z naszą firmą, możesz skontaktować się z nami bezpośrednio z Twojego zaufanego profilu AXI. Wystarczy, że klikniesz zakładkę „Mój Profil”, a następnie wybierzesz opcję „Wiadomości” i wyślesz do nas wiadomość. Dział Obsługi Klienta AXI pracuje 24/7, więc jesteśmy stale do dyspozycji klientów, przez 365 dni w roku.
Jeśli wolisz skontaktować się z nami w inny sposób lub nie możesz zalogować się do swojego profilu AXI, możesz zadzwonić do nas pod numer 222 70 70 30 lub napisać do nas wiadomość e-mail na adres help@axi-card.pl.