Zaaplikuj
Co mówią o nas nasi klienci?
Axi Card, podobnie jak większość produktów, ma opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne.
Poniżej postaramy się odpowiedzieć na większość negatywnych opinii!
Karty Axi Card nie da się spłacić
Więcej o kosztach użytkowania karty dowiesz się tutaj!
Warunki korzystania z karty nie są jasne
Jednym z głównych założeń funkcjonowania naszej firmy jest jej transparentność. Wszystkie opłaty oraz warunki korzystania z naszego produktu są dokładnie opisane w umowie oraz na naszej stronie internetowej. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, zawsze zachęcamy do skorzystania z naszej infolinii lub kontaktu przez okienko czatu. Dodatkowym źródłem wiedzy jest również sekcja "FAQ".
Mam wrażenie, że moje dane osobowe są narażone
Dokładamy wszelkich starań, aby dbać o dane osobowe naszych klientów. Nasi pracownice ściśle przestrzegają zasad poufności na poziomie adekwatnym do instytucji finansowej, a dane klientów są procesowane jedynie w zakresie wyrażonych
Axi Card wymaga ode mnie logowania się na stronę banku oraz przesyłania skanów dowodu!
Logowanie się do usługi bankowej jest standardową częścią procesu weryfikacji danych dla naszej firmy. Do tego procesu używamy funkcjonalności Kontomatik, która jest jedną z najbezpieczniejszych form weryfikacji danych. Więcej informacji na ten temat tutaj!
Skany dowodu są dla nas potwierdzeniem tożsamości danej osoby oraz potwierdzeniem zawarcia umowy. Są one nam niezbędne, w celu dopełnienia norm prawnych, którym podlega nasza firma.
Chcesz poznać więcej opinii? Poniżej przedstawiamy nagrania z naszymi klientami:
#1 Pan Zbigniew
#2 Pani Małgorzata
#3 Pan Mariusz