REGULAMIN
POSTĘPOWANIA W SPRAWIE RESTRUKTURYZACJI ZADŁUŻENIA KLIENTÓW
EASY PAYMENT SERVICES OOD (SP. Z O.O.) ODDZIAŁ W POLSCE

 

1. Postanowienia ogólne

1.1 Niniejszy Regulamin postępowania w sprawie restrukturyzacji zadłużenia Klientów Easy Payment Services OOD (sp. z o.o.) Oddział w Polsce określa:
1.1.1 cele prowadzenia przez Easy Payment Services OOD (sp. z o.o.) Oddział w Polsce wobec Klientów postępowania restrukturyzacyjnego;
1.1.2 zasady prowadzenia przez Easy Payment Services OOD (sp. z o.o.) Oddział w Polsce wobec Klientów postępowania restrukturyzacyjnego.
1.2 Niniejszy Regulamin został wydany w związku z obowiązkiem podejmowania przez EPS w stosunku do Klientów będących w opóźnieniu ze spłatą zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu działań restrukturyzacyjnych określonych w art. 21a ust. 1–5  ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (Dz.U. z 2024 r. poz. 1497).

2. Definicje

2.1 Poniższej zdefiniowane pojęcia pisane wielką literą mają następujące nadane im znaczenie:
2.1.1 Decyzja negatywna oznacza wydaną przez EPS decyzję o odrzuceniu Wniosku o restrukturyzację złożonego przez Klienta do EPS, o której mowa w art. 21a ust. 5 Ustawy; 
2.1.2 Decyzja pozytywna oznacza wydaną przez EPS decyzję o akceptacji Wniosku o restrukturyzację złożonego przez Klienta do EPS, na podstawie której to decyzji i na warunkach w niej ustalonych, Klient może zawrzeć z EPS Porozumienie restrukturyzacyjne;
2.1.3 Dni robocze oznaczają dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
2.1.4 Działania restrukturyzacyjne oznaczają podejmowane przez EPS w stosunku do Klienta na podstawie art. 21a ust. 1–5  Ustawy, opisane w niniejszym Regulaminie, czynności mające na celu restrukturyzację Zadłużenia; 
2.1.5 Klient oznacza konsumenta w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, tj. osobę fizyczną dokonującą z EPS czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową posiadającego w stosunku do EPS Zadłużenie w związku z którym to Zadłużeniem zachodzi potrzeba podjęcia przez EPS w stosunku do Klienta Działań restrukturyzacyjnych;  
2.1.6 EPS oznacza spółkę Easy Payment Services OOD (Druzhestvo s ogranichena otgovornost), spółka prawa bułgarskiego z siedzibą w Sofii, Bułgaria, przy ul. Bulwar Jawaharlal Nehru 28, piętro 2, lokal 40-46, kod: 1324, Okręg Sofia, Bułgaria, wpisaną do bułgarskiego rejestru spółek (Trgovski Riegistr) przez Agencję ds. Rejestrów pod numerem: 204112059 działającą w Polsce poprzez oddział Easy Payment Services OOD (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22B, 02-703 Warszawa, wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000720382, NIP: 1070040459, REGON: 369578776, adres poczty elektronicznej: [email protected], [email protected], adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-28261-50270-GFFFV-26;
2.1.7 Okres rozliczeniowy oznacza okres danego miesiąca kalendarzowego, w którym Klient posiada w stosunku do EPS Zadłużenie; 
2.1.8 Umowa oznacza Umowę o korzystanie z karty kredytowej Axi Card zawartą pomiędzy Klientem a EPS, na podstawie której Klient może korzystać z przyznanego Klientowi przez EPS kredytu płatniczego, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. b Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2009/110/WE z dnia 16 września 2009 r. w sprawie podejmowania i prowadzenia działalności przez instytucje pieniądza elektronicznego oraz nadzoru ostrożnościowego nad ich działalnością, zmieniająca dyrektywy 2005/60/WE i 2006/48/WE oraz uchylająca dyrektywę 2000/46/WE z dnia 16 września 2009 r. oraz w art. 132j ust. 3 w zw. z art. 74 ust. 3 Ustawy o usługach płatniczych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 30), będący jednocześnie kredytem konsumenckim w rozumieniu art. 3 ust. 1 Ustawy;
2.1.9 Porozumienie restrukturyzacyjne oznacza zawarte pomiędzy Klientem a EPS porozumienie w sprawie restrukturyzacji Zadłużenia Klienta względem EPS, na podstawie oraz na warunkach określonych w Decyzji pozytywnej, o którym mowa w art. 21a ust. 4 Ustawy. Porozumienie restrukturyzacyjne jest ponadto umową przewidującą odroczenie płatności lub zmianę sposobu spłaty w przypadku gdy konsument jest w zwłoce w związku ze spłatą zadłużenia wynikającego z umowy o kredyt, o którym mowa w art. 4 ust. 2 pkt 5 Ustawy;
2.1.10 Regulamin oznacza niniejszy Regulamin postępowania w sprawie restrukturyzacji zadłużenia Klientów Easy Payment Services OOD (sp. z o.o.) Oddział w Polsce;
2.1.11 Strony oznacza łącznie Klienta oraz EPS;
2.1.12 Ustawa oznacza ustawę z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1497);
2.1.13 Wezwanie do zapłaty oznacza skierowane przez EPS do Klienta na podstawie art. 21a ust. 1 Ustawy, na adres poczty elektronicznej Klienta, wezwanie do spłaty przez Klienta na rzecz EPS kwoty Zadłużenia wskazanego w tym wezwaniu, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zawierające informację o możliwości złożenia przez Klienta do EPS, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, Wniosku o restrukturyzację;
2.1.14 Wniosek o restrukturyzację oznacza złożony przez Klienta do EPS, na podstawie art. 21a ust. 2 Ustawy, wniosek o restrukturyzację Zadłużenia, w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przez Klienta Wezwania do zapłaty;
2.1.15 Zadłużenie oznacza  posiadane przez Klienta w stosunku do EPS wymagalne zadłużenie z tytułu zawartej Umowy, w związku z posiadaniem którego Klient jest uprawniony do złożenia do EPS Wniosku o restrukturyzację na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Zadłużenie jest wymagalne w przypadku braku spłaty przez Klienta Zadłużenia za dany Okres rozliczeniowy w terminie do najpóźniej 5 dnia kolejnego miesiąca i staje się wymagalne na rzecz EPS od 6 dnia kolejnego miesiąca kalendarzowego;
2.1.16 Załącznik oznacza załącznik do niniejszego Regulaminu. 

3. Postanowienia ogólne

3.1 Celem niniejszego Regulaminu jest:
3.1.1 realizacja określonego w art. 21a ust. 1-5 Ustawy uprawnienia Klienta do restrukturyzacji posiadanego wobec EPS Zadłużenia, w przypadku pozostawiania przez Klienta w opóźnieniu ze spłatą tego Zadłużenia przez okres określony w niniejszym Regulaminie, gdy brak spłaty Zadłużenia prowadziłby do stanu wypowiedzenia Umowy przez EPS oraz przymusowego dochodzenia spłaty (zwrotu) Zadłużenia na drodze postępowania sądowego oraz postępowania egzekucyjnego; 
3.1.2 określenie szczegółowych zasad, na jakich Klient może składać do EPS Wniosek o restrukturyzację;
3.1.3 określenie szczegółowych zasad, czynności oraz terminów, na jakich oraz w których EPS będzie podejmowała w stosunku do Klienta Działania restrukturyzacyjne określone w niniejszym Regulaminie.  

4. Postępowanie w sprawie restrukturyzacji zadłużenia 

4.1 W przypadku pozostawania przez Klienta w zwłoce (opóźnieniu) ze spłatą w stosunku do EPS Zadłużenia za co najmniej trzy pełne Okresy rozliczeniowe, EPS wyśle na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany EPS Wezwanie do zapłaty. 
4.2 Wezwanie do zapłaty będzie zawierało: 
4.2.1 informację o kwocie Zadłużenia na dzień sporządzenia Wezwania do zapłaty;
4.2.2 wezwanie do spłaty na rzecz EPS Zadłużenia w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Wezwania do zapłaty;
4.2.3 informację o możliwości złożenia przez Klienta do EPS w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Wezwania do zapłaty Wniosku o restrukturyzację. 
4.3 W przypadku dokonania przez Klienta pełnej spłaty Zadłużenia po dniu otrzymania Wezwania do zapłaty, EPS nie będzie podejmowała wobec Klienta dalszych czynności określonych w dalszej części Regulaminu. 
4.4 Klient jest uprawniony do złożenia Wniosku o restrukturyzację w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Wezwania do zapłaty, o którym mowa w pkt 4.1 Regulaminu. 
4.5 Wniosek o restrukturyzację zadłużenia powinien zawierać:
4.5.1 imię i nazwisko Klienta;
4.5.2 numer PESEL Klienta;
4.5.3 adres zamieszkania Klienta;
4.5.4 adres poczty elektronicznej Klienta;
4.5.5 proponowany przez Klienta sposób restrukturyzacji Zadłużenia określony w pkt 5.1.1 Regulaminu wskazujący ilość proponowanych przez Klienta miesięcznych rat, w których Klient proponuje spłacać Zadłużenie;  
4.5.6 załączniki w postaci dokumentów wskazujących na źródła oraz wysokość otrzymywanych przez Klienta miesięcznych dochodów oraz ponoszonych przez Klienta miesięcznych kosztów utrzymania uprawdopodobniających, że w przypadku zawarcia pomiędzy Stronami Porozumienia restrukturyzacyjnego Klient będzie w stanie dokonywać na rzecz EPS spłat Zadłużenia zgodnie z zawartym Porozumieniem restrukturyzacyjnym.  
4.6 Składając Wniosek o restrukturyzację Klient może posłużyć się wzorem Wniosku o restrukturyzację, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 
4.7 Klient powinien złożyć do EPS Wniosek o restrukturyzację przesyłając Wniosek o restrukturyzację na adres poczty elektronicznej EPS: [email protected] lub [email protected] lub na adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-28261-50270-GFFFV-26.
4.8 EPS nie ma obowiązku rozpoznania Wniosku o restrukturyzację złożonego przez Klienta w inny sposób niż wskazany w pkt 4.7. W takim przypadku EPS pozostawi złożony przez Klienta Wniosek o restrukturyzację bez rozpoznania. 
4.9 W przypadku złożenia przez Klienta Wniosku o restrukturyzację przed dniem otrzymania przez Klienta Wezwania do zapłaty, EPS pozostawi złożony przez Klienta Wniosek o restrukturyzację bez rozpoznania.
4.10 W przypadku złożenia przez Klienta Wniosku o restrukturyzację w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Wezwania do zapłaty, o którym mowa w pkt 4.1 Regulaminu, spełniającego wymogi określone w pkt 4.5 Regulaminu, EPS dokona rozpoznania Wniosku o restrukturyzację.
4.11 W przypadku złożenia przez Klienta Wniosku o restrukturyzację w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania Wezwania do zapłaty, o którym mowa w pkt 4.1 Regulaminu, które nie będzie spełniało wymogów określonych w pkt 4.5 Regulaminu, EPS wezwie Klienta do uzupełnienia Wniosku o restrukturyzację w terminie 2 dni od dnia otrzymania przez EPS Wniosku o restrukturyzację z jednoczesnym wskazaniem, jakie informacje lub dokumenty powinny zostać uzupełnione oraz z jednoczesnym zakreśleniem Klientowi dodatkowego terminu 2 dni na dokonanie wskazanych czynności.
4.12 W przypadku, jeżeli po wezwaniu Klienta przez EPS do uzupełnienia Wniosku o restrukturyzację zgodnie z pkt 4.11, Klient dokona uzupełnienia Wniosku o restrukturyzację zgodnie z pkt 4.11, EPS rozpozna Wniosek o restrukturyzację.
4.13 W przypadku, jeżeli po wezwaniu Klienta przez EPS do uzupełnienia Wniosku o restrukturyzację zgodnie z pkt 4.11, Klient nie dokona uzupełnienia Wniosku o restrukturyzację zgodnie z pkt 4.11, EPS działając na podstawie art. 21a ust. 5 Ustawy wyda i przekaże Klientowi Decyzję negatywną, która będzie zawierać szczegółowe wyjaśnienia dotyczące przyczyn odrzucenia tego Wniosku o restrukturyzację.  
4.14 W przypadku złożenia przez Klienta Wniosku o restrukturyzację po upływie terminu 14 dni roboczych od dnia otrzymania Wezwania do zapłaty, EPS wyda i przekaże Klientowi Decyzję negatywną, która będzie zawierać szczegółowe wyjaśnienia dotyczące przyczyn odrzucenia tego Wniosku o restrukturyzację.  

5. Sposoby oraz kryteria restrukturyzacji Zadłużenia 

5.1 W EPS obowiązują następujące sposoby restrukturyzacji Zadłużenia:
5.1.1 rozłożenie wymagalnego Zadłużenia na spłaty ratalne – od 3 do 9 rat płatnych w okresach miesięcznych.
5.2 O konkretnej ilości rat, w której może być spłacane Zadłużenie, decyduje EPS biorąc pod uwagę sytuację finansową Klienta oraz możliwości Klienta do dokonywania terminowych spłat Zadłużenia w formie spłat ratalnych, w każdym przypadku jednak kwota każdej przypadającej do spłaty raty nie może być niższa niż 20% pozostającego do spłaty Zadłużenia według stanu na dzień zawarcia Porozumienia restrukturyzacyjnego. 
5.3 Kryteriami, jakie bierze pod uwagę EPS decydując o możliwości zawarcia z Klientem Porozumienia restrukturyzacyjnego są następujące okoliczności:
5.3.1 kwota aktualnego Zadłużenia;
5.3.2 realna możliwość spłaty przez Klienta w każdej racie co najmniej 20% pozostającego do spłaty Zadłużenia według stanu na dzień zawarcia Porozumienia restrukturyzacyjnego;
5.3.3 wysokość miesięcznego dochodu deklarowane oraz faktycznie otrzymywanego rzez Klienta, w szczególności wykazanego dokumentami wskazanymi w pkt 4.5.5;
5.3.4 wysokość miesięcznych kosztów deklarowanych oraz faktycznie ponoszonych przez Klienta, w szczególności wykazanych dokumentami wskazanymi w pkt 4.5.5;
5.3.5 dotychczasowa historia współpracy Stron oraz dokonywanych przez Klienta spłat.  

6. Wydanie Decyzji w sprawie restrukturyzacji Zadłużenia

6.1 W przypadku, jeżeli na podstawie kryteriów wskazanych w pkt 5.3, w ocenie EPS:
6.1.1 Klient uprawdopodobni możliwość dokonywania spłaty Zadłużenia w wysokości, terminach oraz ilości rat zaproponowanych przez EPS wskazanych w pkt 5.1.1 - EPS wyda Decyzję pozytywną;
6.1.2 Klient nie uprawdopodobni możliwości dokonania Spłaty Zadłużenia - EPS wyda Decyzję negatywną.
6.2 Decyzja pozytywna będzie zawierała następujące elementy:
6.2.1 informację o pozytywnym rozpatrzeniu Wniosku o restrukturyzację;
6.2.2 proponowanym przez EPS sposobie restrukturyzacji Zadłużenia;
6.2.3 projekt Porozumienia restrukturyzacyjnego odpowiadającego treści pozytywnej Decyzji o restrukturyzację – sporządzony w formie załącznika do Decyzji pozytywnej. 
6.3 Decyzja negatywna będzie  zawierała następujące elementy:
6.3.1 informację o odrzuceniu złożonego przez Klienta Wniosku o restrukturyzację;
6.3.2 szczegółowe wyjaśnienia dotyczące przyczyn wydania przez EPS Decyzji o odrzuceniu wniosku Klienta;
6.3.3 informację o braku możliwości odwołania się przez Klienta od Decyzji negatywnej.
6.4 Decyzja pozytywna oraz Decyzja negatywna mając charakter ostateczny i Klientowi nie przysługuje od nich odwołanie do EPS. 
6.5 Sporządzony i zaproponowany Klientowi przez EPS projekt Porozumienia restrukturyzacyjnego przesłany wraz z Decyzją pozytywną ma charakter ostateczny i nie podlega zmianom ani negocjacjom pomiędzy Stronami.  

7. Postępowanie po wydaniu Decyzji

7.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 6.1, EPS prześle Klientowi, na trwałym nośniku, na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany EPS: Decyzję pozytywną wraz z załącznikiem w postaci projektu Porozumienia restrukturyzacyjnego (pkt 6.1.1) lub Decyzję negatywną (pkt 6.1.2). 
7.2 Klient powinien dokładnie zapoznać się z Decyzję pozytywną oraz załączonym projektem Porozumienia restrukturyzacyjnego, a w przypadku jego akceptacji, w terminie kolejnych 2 dni od dnia otrzymania Decyzji pozytywnej oraz projektu Porozumienia restrukturyzacyjnego, dokonać akceptacji Porozumienia restrukturyzacyjnego składając oświadczenie woli Klienta w jeden z następujących form:
7.2.1 wydrukowanie projektu Porozumienia restrukturyzacyjnego, jego podpisanie, zrobienie skanu lub zdjęcia Porozumienia restrukturyzacyjnego oraz jego następcze przesłanie na adres poczty elektronicznej EPS: [email protected] lub [email protected] lub na adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-28261-50270-GFFFV-26; lub
7.2.2 podpisanie projektu Porozumienia restrukturyzacyjnego profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz jego następcze przesłanie na adres poczty elektronicznej EPS: [email protected] lub [email protected] lub na adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-28261-50270-GFFFV-26.
7.3 W przypadku, jeżeli Klient złoży na projekcie Porozumienia restrukturyzacyjnego oświadczenia woli akceptujące treść Porozumienia restrukturyzacyjnego w jednej z form wskazanych w pkt 7.2.1 lub 7.2.2 oraz prześle tak podpisane Porozumienie restrukturyzacyjne zgodnie z pkt 7.2.1 lub 7.2.2 w terminie 2 dni od dnia otrzymania Porozumienia restrukturyzacyjnego (pkt 7.2) jest to równoznaczne z zawarciem pomiędzy Stronami Porozumienia restrukturyzacyjnego.  
7.4 W przypadku, jeżeli Klient nie prześle do EPS Porozumienia restrukturyzacyjnego zgodnie z pkt 7.3 w terminie 2 dni od dnia otrzymania Porozumienia restrukturyzacyjnego (pkt 7.2), jest to równoznaczne z rezygnacją Klienta z zamiaru zawarcia z EPS Porozumienia restrukturyzacyjnego i w takim przypadku EPS nie jest zobowiązana do wydania Decyzji negatywnej. 
7.5 W przypadku zawarcia pomiędzy Stronami Porozumienia restrukturyzacyjnego w sposób wskazany w pkt 7.1-7.3, Zadłużenie będzie spłacane na zasadach, w wysokości oraz terminach uregulowanych w Porozumieniu restrukturyzacyjnym.

8. Ochrona danych osobowych

8.1 Administratorem danych osobowych Klienta jest Easy Payment Services OOD (Druzhestvo s ogranichena otgovornost) z siedzibą w Sofii, Bułgaria, przy ul. Bulwar Jawaharlal Nehru 28, piętro 2, lokal 40-46, kod: 1324, Okręg Sofia, Bułgaria, działająca w Polsce poprzez oddział: Easy Payment Services OOD (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22B, 02-703 Warszawa.
8.2 EPS przetwarza dane Klienta w zakresie niezbędnym do realizacji czynności określonym w niniejszym Regulaminie i zapewnienia zgodności działań EPS z odnośnymi przepisami, w szczególności z:
8.2.1 Ustawą;
8.2.2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
8.3 EPS informuje Klienta, że:
8.3.1 EPS wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym Klient może kontaktować się przesyłając korespondencję na adres poczty elektronicznej: [email protected] lub adres korespondencyjny: ul. Bukowińska 22B, 02-703 Warszawa, z dopiskiem: „Inspektor Ochrony Danych”;  
8.3.2 Klient przekazuje swoje dane osobowe dobrowolnie, jednak są one niezbędne do podjęcia przez EPS działań określonych w niniejszym Regulaminie;
8.3.3 Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawienia, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przekazywania oraz prawo sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych Klienta.
8.4 Więcej informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych Klienta przez EPS, w tym dotyczących rodzajów, celów i podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych, odbiorców lub kategorii danych osobowych i praw Klienta związanych z przetwarzaniem danych osobowych Klient może znaleźć w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie internetowej pod adresem URL: www.axi-card.pl/rodo.

9. Postanowienia końcowe

9.1 Regulamin jest dostępny na Stronie internetowej.
9.2 EPS zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w razie wystąpienia jednej z poniższych okoliczności:
9.2.1 zmiany w prawie dotyczącej działalności EPS, w szczególności takiej, która wpływa na prawa i obowiązki Klienta lub EPS na gruncie niniejszego Regulaminu;
9.2.2 zmiany w wykładni prawa w wyniku orzeczeń wydanych przez sądy lub trybunały, decyzji administracyjnych wydanych przez właściwe organy, w tym Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Komisję Nadzoru Finansowego, Rzecznika Finansowego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Generalnego Inspektora Informacji Finansowej; 
9.2.3 wydanie nowych lub zmiana istniejących rekomendacji, dobrych praktyk lub zaleceń właściwych organów administracyjnych, urzędów lub stowarzyszeń branżowych działających w branży EPS; 
9.2.4 zmiany na Stronie internetowej lub w funkcjonalnościach Strony internetowej, w szczególności zmiana lub wycofanie aktualnych funkcjonalności lub dodanie nowych funkcjonalności;
9.2.5 zmiany w usługach oferowanych przez EPS, w szczególności zmiana lub wycofanie aktualnych usług lub dodanie nowych usług do aktualnej oferty;
9.2.6 zmiany organizacyjne lub technologiczne EPS, w szczególności mające zoptymalizować świadczenie Usług, działanie Strony internetowej lub Konta.
9.3 Klient zostanie poinformowany o zmianie Regulaminu w następujący sposób:
9.3.1 przez zamieszczenie stosownych informacji na Stronie internetowej przez okres 14 dni licząc od daty zmiany Regulaminu. Informacje będą zawierać datę, od kiedy nowe brzmienie Regulamin wchodzi w życie oraz wykaz zmian wprowadzonych do Regulaminu; 
9.4 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
9.5 Niniejsze brzmienie Regulaminu obowiązuje od dnia 19 lutego 2025 r.