Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Bukowińska 22B, 02-703 Warszawa

Twój zakres obowiązków:

  • Nawiązywanie profesjonalnych i dobrych kontaktów z klientami
  • Efektywne rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów
  • Obsługa różnorodnych kanałów komunikacji (telefon, mail, czat)
  • Dbanie o wizerunek firmy w oczach klientów, zgodnie z jej wartościami.
  • Sprawna i konstruktywna współpraca w zespole

 

Nasze wymagania:

  • Co najmniej roczne doświadczenie w telefonicznej pracy z klientami (warunek konieczny),
  • Sprawna obsługa komputera,
  • Nastawienie na kontakty z klientami i  rozmowy przez telefon,
  • Umiejętność obsługi klientów  poprzez różne kanały komunikacji (chat, mail, komunikatory mediów społecznościowych),
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
  • Otwartość na otoczenie i dobre umiejętności komunikowania się,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Realna chęć do podjęcia pracy praktycznie „od zaraz”.
  • Samodzielność i  dyscyplina  w realizacji codziennych obowiązków.
  • Mile widziane: doświadczenie w branży finansowej.

       

To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienia na umowę o pracę na pełny etat,
  • Wynagrodzenie zasadnicze oraz comiesięczny system premiowy,
  • Pracę hybrydową: 80 % praca zdalna, 20% praca w biurze (podczas okresu próbnego praca stacjonarna w biurze firmy),
  • Program szkoleń wstępnych oraz wsparcie w okresie adaptacji na stanowisku,
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
  • Biuro na Mokotowie z dogodnym dojazdem na I linii metra,
  • Koleżeńską atmosferę w zespole i całej firmie.

 

Benefity:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Praca hybrydowa 
  • Program poleceń pracowniczych
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Dodatkowy urlop 
  • Owoce i przekąski w biurze
  • Brak dress code’u
  • Kawa/herbata
  • Pizza Day
  • Platforma benefitowa
  • Spotkania integracyjne
  • Karta Multisport
  • Szkolenie wprowadzające

Upload your CV

Wgraj swoje CV