Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta
Bukowińska 22B, 02-703 Warszawa
Twój zakres obowiązków:
- Nawiązywanie profesjonalnych i dobrych kontaktów z klientami
- Efektywne rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów
- Obsługa różnorodnych kanałów komunikacji (telefon, mail, czat)
- Dbanie o wizerunek firmy w oczach klientów, zgodnie z jej wartościami.
- Sprawna i konstruktywna współpraca w zespole
Nasze wymagania:
- Co najmniej roczne doświadczenie w telefonicznej pracy z klientami (warunek konieczny),
- Sprawna obsługa komputera,
- Nastawienie na kontakty z klientami i rozmowy przez telefon,
- Umiejętność obsługi klientów poprzez różne kanały komunikacji (chat, mail, komunikatory mediów społecznościowych),
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów,
- Otwartość na otoczenie i dobre umiejętności komunikowania się,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Realna chęć do podjęcia pracy praktycznie „od zaraz”.
- Samodzielność i dyscyplina w realizacji codziennych obowiązków.
- Mile widziane: doświadczenie w branży finansowej.
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienia na umowę o pracę na pełny etat,
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz comiesięczny system premiowy,
- Pracę hybrydową: 80 % praca zdalna, 20% praca w biurze (podczas okresu próbnego praca stacjonarna w biurze firmy),
- Program szkoleń wstępnych oraz wsparcie w okresie adaptacji na stanowisku,
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
- Biuro na Mokotowie z dogodnym dojazdem na I linii metra,
- Koleżeńską atmosferę w zespole i całej firmie.
Benefity:
- Prywatna opieka medyczna
- Praca hybrydowa
- Program poleceń pracowniczych
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dodatkowy urlop
- Owoce i przekąski w biurze
- Brak dress code’u
- Kawa/herbata
- Pizza Day
- Platforma benefitowa
- Spotkania integracyjne
- Karta Multisport
- Szkolenie wprowadzające