Letnia Ulga
 

Jak działa promocja z rabatem 100 zł na obsługę Karty?

Klient może otrzymać rabat 100 zł na opłatę za obsługę Karty. Zamiast standardowych 300 zł, zapłaci tylko 200 zł.

Co trzeba zrobić, aby dostać rabat?

Aby dostać ten rabat w danym miesiącu (czyli w tzw. okresie rozliczeniowym), trzeba spełnić dwa warunki:

  • Wykonać przynajmniej jedną transakcję kartą – płatność, która obciąża przyznany limit kredytowy.
  • Posiadać aktywną umowę o Kartę przez cały miesiąc, za który naliczany jest rabat.

Jak i kiedy rabat jest naliczany?

Na koniec każdego miesiąca AXI Card sprawdza, czy klient spełnił warunki promocji.
Jeśli tak, opłata za obsługę Karty jest automatycznie pomniejszana o 100 zł.
Klient widzi niższą kwotę do zapłaty: 200 zł zamiast 300 zł.

Czy można zrezygnować z rabatu?

Tak – klient może zrezygnować z rabatu, wysyłając odpowiednie oświadczenie na e-mail: [email protected]

 

Regulamin promocji „Letnia ulga

 

§ 1.

Postanowienia ogólne

1.      Niniejszy regulamin Promocji „Letnia ulga” (zwany dalej: „Regulaminem”) określa mechanizm, zakres i warunki uczestnictwa w Promocji „Letnia ulga” (zwanym dalej: „Promocją”).

2.      Organizatorem Promocji ,,Letnia ulga” jest Easy Payment Services OOD (druzhiestvo s ogranichiena otgovornost) z siedzibą w Sofii, Bułgaria, przy ul. Jawaharlal Nehru Blvd. 28, lok. P.2 L40-46, kod: 1324, Okręg Sofia, Bułgaria, wpisana do bułgarskiego rejestru spółek (Trgovski Riegistr) przez Agencję ds. Rejestrów pod numerem: 204112059, działająca w Polsce poprzez oddział: Easy Payment Services OOD (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22B, 02-703 Warszawa, wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000720382, NIP: 1070040459, REGON: 369578776 (Organizator).

3.      Na potrzeby Promocji wprowadza się następujące definicje:

1)     „Wydawca” określany także jako: „EPS” lub „Kredytodawca” lub „Organizator” oznacza spółkę działającą pod firmą Easy Payment Services OOD (druzhiestvo s ogranichiena otgovornost) z siedzibą w Sofii, Bułgaria, przy ul. Jawaharlal Nehru Blvd. 28, lok. P.2 L40-46, kod: 1324, Okręg Sofia, Bułgaria, wpisana do bułgarskiego rejestru spółek (Trgovski Riegistr) przez Agencję ds. Rejestrów pod numerem: 204112059, działająca w Polsce poprzez oddział: Easy Payment Services OOD (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Bukowińskiej 22B, 02-703 Warszawa, wpisanym do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000720382, NIP: 1070040459, REGON: 369578776;

2)     „Serwis” oznacza wyodrębnioną lokalizację w globalnej sieci Internet, dostępną za pośrednictwem jej ujednoliconego adresu (URL), którą można znaleźć pod następującym adresem internetowym: www.axi-card.pl;

3)     „Karta” oznacza instrument płatniczy opatrzony logo Wydawcy oraz właściwej organizacji kartowej o wskazanej przez Wydawcę dacie ważności, umożliwiający Posiadaczowi Karty składanie zleceń płatniczych dotyczących transakcji płatniczych. Karta jest spersonalizowana przy użyciu indywidualnych środków zabezpieczających, takich jak PAN, data ważności, kod CVV, kod CVC lub podobne kody. Karta stanowi instrument płatniczy umożliwiający dostęp do Rachunku Karty, dla którego Kredytodawca przyznaje Kredyt płatniczy w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych;

4)     „Posiadacz Karty” lub „Klient” oznacza osobę fizyczną, której Wydawca wydał Kartę, będącą jej posiadaczem i użytkownikiem w rozumieniu Umowy o Kartę zawartej z Wydawcą;

5)     „Kredyt płatniczy” oznacza kwotę ustaloną przez Kredytodawcę, której udziela się jako kredytu Posiadaczowi Karty zgodnie z Umową o Kartę zawartą pomiędzy Kredytodawcą a Posiadaczem Karty i która może być wykorzystywana za pośrednictwem Karty;

6)     „Umowa o Kartę” oznacza Umowę o wydanie międzynarodowej karty kredytowej Axi Card z kredytem odnawialnym i udzielenie limitu kredytowego, na podstawie której Wydawca wydaje karty kredytowe oraz rozlicza operacje wykonywane przy ich użyciu w ciężar rachunku rozliczeniowego karty kredytowej;

7)     „Rachunek Karty” oznacza rachunek techniczny powiązany z Kartą funkcjonujący w systemie dla kart i rachunków kart Wydawcy, który służy do wykonywania transakcji wydawanymi Kartami z Kredytem płatniczym;

8)     „Uczestnik” oznacza Posiadacza Karty, który ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, który spełnił warunki określone w § 2 ust. 1 Regulaminu;

9)     „Laureat” oznacza Uczestnika, który spełnił opisane w Regulaminie warunki uprawniające go do otrzymania Nagrody w Promocji;

10)  „Opłata za obsługę Karty” oznacza należną na rzecz EPS opłatę za obsługę Karty na podstawie Umowy o Kartę będącą świadczoną przez EPS na rzecz Klienta usługą umożliwiającą Klientowi korzystanie z Karty kredytowej i dokonywanie transakcji płatniczych. Opłata za obsługę Karty jest naliczana pod warunkiem dokonania przez Klienta w danym Okresie rozliczeniowym co najmniej jednej transakcji płatniczej lub braku dokonania pełnej spłaty wykorzystanej kwoty Kredytu płatniczego za poprzedni Okres rozliczeniowy w terminie spłaty. Opłata za obsługę Karty jest naliczana w ostatnim dniu Okresu rozliczeniowego, za który jest należna;    

11)  „Okres rozliczeniowy” oznacza okres danego miesiąca kalendarzowego, w którym EPS ewidencjonuje dokonywane przez Klienta transakcje płatnicze w ciężar Kredytu płatniczego;

12)  „Nagroda” oznacza przyznawaną przez EPS na rzecz Klienta nagrodę pieniężną, o której mowa w § 3 ust. 1 Regulaminu.

4.      Promocja będzie trwała w okresie od dnia 1 maja 2025 r. do dnia 30 września 2025 r..  

5.      Promocja będzie prowadzona na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

6.      Promocja ma na celu popularyzację usług Wydawcy w zakresie transakcji Kartami.

7.      Treść Regulaminu jest udostępniona w siedzibie Organizatora oraz na stronie https://axi-card.pl/letnia-ulga.

8.      Promocja nie jest grą losową w rozumieniu Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

 

§ 2.

Zasady uczestnictwa w Promocji

1.      Promocja „Letnia ulga” skierowana jest do:

1)     obecnych Posiadaczy Karty AXI Card z aktywnym produktem AXI Card SMART.

2)     nowych Klientów, którzy aktywują kartę AXI Card Smart w okresie trwania Promocji.

 

§ 3.

Nagrody i zasady ich przyznawania

1.      Nagrodę stanowi udzielenie przez EPS Klientowi rabatu w wysokości 100 zł (słownie złotych: sto 00/100) od Opłaty za obsługę Karty (w przypadku, gdy Opłata za obsługę Karty jest należna na rzecz EPS od Klienta w przypadkach wskazanych w Umowie o Kartę), czego skutkiem będzie, że Opłata za obsługę Karty należna na rzecz EPS od Klienta będzie wynosić 200 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) zamiast 300 zł (słownie złotych: trzysta złotych 00/100).

2.      Z zastrzeżeniem § 3 ust. 3 Regulaminu, EPS przyzna Klientowi rabat, o którym mowa w § 3 ust. 1 Regulaminu, w przypadku łącznego spełnienia przez Klienta następujących warunków:  

1)     wykonania przez Klienta w danym Okresie rozliczeniowym co najmniej jednej transakcji płatniczej Kartą w ciężar Kredytu płatniczego;

2)     Klient jest stroną Umowy o Kartę w całym Okresie rozliczeniowym, za który należna jest Nagroda wskazana w § 3 ust. 1 Regulaminu. 

3.      Klient nie jest uprawniony do otrzymana Nagrody za pierwszy Okres rozliczeniowy, rozumiany jako pierwszy miesiąc obowiązywania Umowy o Kartę.

 

§ 4.

Wydanie Nagród w Promocji

1.      Ostatniego dnia danego Okresu rozliczeniowego w trakcie obowiązywania Promocji EPS dokona sprawdzenia, czy Klient spełnia warunki do otrzymania Nagrody zgodnie z § 3 ust. 2 Regulaminu.

2.      W przypadku, gdy Klient spełni warunki do otrzymania Nagrody określone w § 3 ust. 2 Regulaminu, EPS przyzna Klientowi Nagrodę wskazaną w § 3 ust. 1 Regulaminu poprzez dokonanie obniżenia należnej na rzecz EPS Opłaty za obsługę Karty za dany Okres rozliczeniowy, za który Klient spełni warunku do otrzymania Nagrody wskazane w § 3 ust. 2 Regulaminu, o kwotę Nagrody wskazaną w § 3 ust. 1 Regulaminu.

3.      Skutkiem przyznania Nagrody będzie obowiązek Klienta do zapłaty na rzecz EPS Opłaty za obsługę Karty (wraz z innymi ewentualnymi kosztami wynikającymi z Umowy o Kartę) pomniejszoną o kwotę Nagrody w wysokości 100 zł.   

 

§ 4a.

Rezygnacja z Nagrody

1.      W przypadku nabycia prawa do Nagrody, zgodnie z zasadami określonymi w § 3 ust. 2 Regulaminu, Klient jest uprawniony do rezygnacji z przyznanej Nagrody poprzez złożenie do EPS oświadczenia o rezygnacji z Nagrody, przesyłając oświadczenie o rezygnacji z Nagrody na adres poczty elektronicznej EPS: [email protected].

§ 5.

Reklamacje

1.      W przypadku, gdy Uczestnik ma zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez Wydawcę na podstawie Promocji, może on złożyć do Wydawcy reklamację („Reklamacja”).

2.      Klient może wnieść Reklamację:

1)      w formie pisemnej:

a)      przesyłając Reklamację pocztą na adres EPS: ul. Bukowińska 22B, 02-703 Warszawa;

b)     składając Reklamację osobiście w biurze EPS przy ul. Bukowińskiej 22B, 02-703 Warszawa;

2)      ustnie – przez telefon kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub osobiście do protokołu podczas wizyty Klienta w biurze EPS: ul. Bukowińska 22B, 02-703 Warszawa;

3)      w formie elektronicznej (art. 78[1] § 1 Kodeksu cywilnego) - przesyłając reklamację na adres poczty elektronicznej Kredytodawcy: [email protected] lub adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-28261-50270-GFFFV-26.

4)      w formie dokumentowej (art. 77[2] § 1 Kodeksu cywilnego) – przesyłając reklamację na adres poczty elektronicznej Kredytodawcy: [email protected] lub adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-28261-50270-GFFFV-26.

3.      W celu usprawnienia procedury rozpatrywania Reklamacji Klient powinien zawrzeć w Reklamacji następujące informacje:

1)      dane identyfikacyjne i kontaktowe Klienta;

2)      opis sprawy;

3)      zastrzeżenia dotyczące świadczonej usługi;

4)      żądania lub oczekiwania odnośnie sposobu rozpatrzenia Reklamacji.

4.      EPS rozpatrzy Reklamacje dotyczące usług płatniczych w terminie do 15 dni roboczych od dnia otrzymania Reklamacji. Odpowiedzi na Reklamacje dotyczące usług płatniczych EPS udzieli Klientowi w terminie do 15 dni roboczych od dnia otrzymania Reklamacji. Odpowiedź zostanie udzielona w postaci papierowej lub na wniosek Klienta na adres poczty elektronicznej Klienta. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, uniemożliwiających rozpatrzenie Reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie powyższym, przed upływem powyższego terminu EPS: (i) wyjaśni przyczynę opóźnienia, (ii) wskaże okoliczności, które muszą zostać ustalone w celu rozpatrzenia Reklamacji, (iii) określi przewidywany termin rozpatrzenia Reklamacji i udzielenia odpowiedzi, nie dłuższy niż 35 dni roboczych od dnia otrzymania Reklamacji.

5.      EPS rozpatrzy inne niż wskazane w pkt. 15.4 Reklamacje niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty wniesienia Reklamacji. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, gdy rozpatrzenie Reklamacji w ciągu 30 dni jest niemożliwe, EPS: (i) poinformuje Klienta o przyczynach opóźnienia, (ii) okolicznościach wymagających ustalenia oraz (iii) poda Klientowi spodziewaną datę rozpatrzenia Reklamacji, która nie będzie dłuższa niż 60 dni od dnia otrzymania Reklamacji przez EPS.

6.      Do zachowania powyżej wskazanych terminów odpowiedzi na reklamację Klienta przez EPS jest wystarczające wysłanie odpowiedzi przed ich upływem, również na adres do doręczeń elektronicznych, a w przypadku odpowiedzi udzielonych na piśmie - nadanie w placówce pocztowej operatora pocztowego w rozumieniu art. 3 pkt 12 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe.

7.      Odpowiedź na Reklamację Klient otrzyma na piśmie lub innym trwałym nośniku. Na wniosek Klienta odpowiedź na Reklamację może zostać dostarczona na adres poczty elektronicznej Klienta.

8.      Na podstawie art. 15c Ustawy o usługach płatniczych EPS informuje Klienta, że podmiotem uprawnionym w rozumieniu ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r., właściwym do rozstrzygania spraw dotyczących Klienta, jest Rzecznik Finansowy, adres strony internetowej: www.rf.gov.pl. Wniosek do Rzecznika Finansowego należy przesłać pisemnie pod adresem siedziby Rzecznika: ul. Nowogrodzka 47A, 00-695 Warszawa bądź elektronicznie pod adresem [email protected]. Wraz ze złożeniem wniosku, Klient uiszcza opłatę w wysokości 50 zł na rachunek bankowy Rzecznika. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Rzecznik Finansowy może zwolnić Klienta z obowiązku uiszczania opłaty. Postanowienia niniejszego punktu nie są zapisem na sąd polubowny i nie wyłączają właściwości sądu powszechnego określonej w zdaniu pierwszym oraz nie stanowią wyrażenia zgody EPS na udział w powyższych pozasądowych postępowaniach w sprawie rozwiązania sporów konsumenckich.

 

§ 6.

Dane osobowe

1.      Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Zasady przetwarzania danych osobowych, procedura tego przetwarzania oraz polityka prywatności Organizatora w zakresie innym niż wskazany w niniejszym ustępie (w pozostałym zakresie) określona została w innych regulacjach wewnętrznych Administratora, w tym przekazywanych Uczestnikowi do wiadomości i ma zastosowanie w zakresie, w jakim nie mają zastosowania niniejsze zasady lub niniejsze zasady byłyby sprzeczne z tymi innymi zasadami.

2.      Przystąpienie do Promocji przez Uczestnika będzie wiązało się z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnika.

3.      Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane przez Organizatora, który występuje w charakterze administratora danych w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady [UE] 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, w dalszej części jako: „RODO”).

4.      Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych w osobie Pani Marii Handzhiyska, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected]

5.      Dane osobowe w powyżej wskazanym zakresie będą przetwarzane przez Organizatora w zakresie i celu niezbędnym do przeprowadzenia Promocji, sprawdzenia spełniania warunków uczestnictwa w Promocji oraz warunków otrzymania Nagrody, wydania oraz rozliczenia Nagrody -Podstawą przetwarzania danych osobowych w celach wskazanych powyżej jest:

1)     art. 6 ust. 1 lit. a RODO: zgoda na przetwarzanie danych osobowych;

2)     art. 6 ust. 1 lit. b RODO: przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy;

3)     art. 6 ust. 1 lit. c RODO: wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze (w zakresie obowiązków podatkowych/rozliczeniowych);

4)     art. 6 ust. 1 lit f RODO: tj. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią - prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest przeprowadzenie i organizacja Promocji.

6.      Wyrażenie zgody poprzez działanie opisane w zdaniu poprzedzającym ma charakter dobrowolny, jednak jest niezbędne, aby było możliwe uczestnictwo w Promocji. Nieudzielenie zgody lub późniejsze jej wycofanie, jak również przesłanie wniosku o usunięcie danych, uniemożliwi uczestnictwo w Promocji.

7.      Dane osobowe będą odpowiednio zabezpieczone przez Organizatora, z uwzględnieniem wymagań prawnych oraz wewnętrznych firmowych standardów i procedur bezpieczeństwa w tym zakresie.

8.      Dane osobowe Uczestnika przetwarzane są w związku z: przeprowadzeniem Promocji, weryfikacji uprawnienia do otrzymania Nagrody i wydania Nagrody oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji Uczestnika.

9.      Przekazanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne jednak niezbędne do wzięcia udziału w Promocji.

10.   Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Organizatora jest realizacja umowy (tj. realizacja Promocji) z Uczestnikami.

11.   Dane osobowe Uczestników będą przechowywane od momentu ich podania przez Uczestnika przez Okres Promocji oraz po zakończeniu Promocji przez okres niezbędny do dochodzenia przez Uczestników roszczeń z tytułu uczestnictwa w Promocji. Po zakończeniu powyższego okresu, dane osobowe Uczestników zostaną zanonimizowane chyba, że podstawa przetwarzania danych osobowych ma swoje źródło/podstawę w innych relacjach z Administratorem niż sama Promocja.

12.   Uczestnicy:

1)     mają prawo do dostępu i sprostowania swoich danych osobowych oraz ich przeniesienia;

2)     mogą żądać ich usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
cofnięcia w każdej chwili zgody na przetwarzanie danych osobowych udzielonej na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO - nie ma to wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

13.   Uczestnicy mają również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony swoich danych tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych w sposób wskazany na stronie internetowej organu nadzorczego pod adresem www.uodo.gov.pl.

14.   Więcej informacji na temat zasad przetwarzania danych osobowych, w tym uprawnień Uczestników, można znaleźć w Polityce Prywatności dostępnej w Serwisie pod adresem https://axi-card.pl/rodo. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie obowiązują inne procedury w zakresie danych osobowych przekazywane Uczestnikowi do wiadomości w momencie zawierania Umowy - w razie sprzeczności tej procedury z tamtymi regulacjami stosuje się tamte regulacje. Zasady wskazane w niniejszym § stosuje się odpowiednio do Laureatów.

15.   Organizator zastrzega sobie prawo do udostępniania danych osobowych Uczestnika lub Laureata Promocji podmiotom upoważnionym na podstawie właściwych przepisów prawa: organom ścigania, urzędom, sądom lub innym podmiotom upoważnionym do takiego udostępnienia na podstawie przepisów prawa w zakresie i celu wymaganym przez te podmioty i przepisy prawa.

16.   Dane osobowe dotyczące Uczestników oraz Laureatów Promocji będą przetwarzane przez czas trwania Promocji oraz przez okres 1 roku od dnia zakończenia (na potrzeby rozstrzygania ewentualnych roszczeń). Dane mogą być też przetwarzane w ramach dokumentów księgowych przez okres wymagany przepisami prawa (art. 6 ust. 1 pkt c) RODO).

 

§ 7.

Postanowienia końcowe

1.      Niniejszy Regulamin jest przyrzeczeniem publicznym w rozumieniu art. 919 ust. 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeksy cywilny („KC”) i obowiązuje przez okres wskazany w § 1 ust. 4 Regulaminu (art. 919 ust. 2 KC).

2.       W związku z okolicznością, że niniejszy Regulamin ma charakter prawny przyrzeczenia publicznego składanego przez EPS osobom (Klientom) wskazanym w § 2 ust. 1 Regulaminu do spełnienia na rzecz tych osób świadczenia (Nagrody) wskazanego w § 3 ust. 1 Regulaminu, po spełnieniu przez te osoby (Klientów) warunków wskazanych w § 3 ust. 2 Regulaminu, a spełnienie tych warunków powoduje powstanie po stronie EPS zobowiązania do spełnienia na rzecz osób uprawnionych świadczenia (Nagrody) w sposób określony w § 4 Regulaminu, to w przypadku, jeżeli Klient nie chce otrzymać Nagrody jest uprawniony do rezygnacji z Nagrody poprzez przesłanie EPS oświadczenia o rezygnacji z Nagrody w sposób wskazany w § 4a Regulaminu.

3.      Promocja określona niniejszym Regulaminem jest sprzedażą premiową w rozumieniu art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych („Ustawa o PIT”), a w związku z okolicznością, że jednorazowa kwota Nagrody określonej w § 3 ust. 1 Regulaminu nie przekracza kwoty 2000 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), Nagrody przyznawane na podstawie niniejszego Regulaminu są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 Ustawy o PIT.  

4.      Niniejszy Regulamin stanowi wyłączne źródło zobowiązań Organizatora względem Uczestników Promocji.

5.      Językiem stosowanym w komunikacji z Uczestnikiem jest język polski.

6.      Prawem właściwym dla Promocji jest prawo obowiązujące w Polsce.

7.      4. Organizatorowi przysługuje prawo skrócenia lub wydłużenia Okresu Promocji, o czym Organizator poprzez umieszczenie stosownej informacji na stronach internetowych Serwisu. Organizator zastrzega sobie prawo wykluczenia Uczestnika z Promocji w wypadku naruszenia przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu.

8.      Oferta nie może łączyć się z innymi promocjami i ofertami Organizatora chyba, że co innego wynika z regulaminu danej promocji.

9.      Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie, o czym Organizator będzie odpowiednio informował poprzez Serwis oraz poprzez mailową, uprzednią notyfikację Uczestnikowi na podany przez niego adres mailowy do kontaktu we wniosku kredytowym - zmiana zostanie zakomunikowana na co najmniej na 14 dni przed dniem jej wejścia w życie, a każdy uczestnik promocji będzie uprawniony w tym terminie do wypowiedzenia uczestnictwa w niniejszej Promocji - wypowiedzenie warunków Promocji nie ma wpływu na inne stosunki prawne wiążące Uczestnika z Organizatorem (np. Umowy o kartę).

10.   W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie odpowiednie zastosowanie mają postanowienia Warunków świadczenia usług Axi Card opublikowane w Serwisie oraz Polityka prywatności Axi Card.

11.   Skorzystanie przez Uczestnika z Promocji oznacza akceptację zasad zawartych w niniejszym Regulaminie.

12.   Sąd właściwy dla rozstrzygania sporów związanych z wykonywaniem Regulaminu wnoszący pozew może ustalić na podstawie przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania. Uczestnik ma możliwość pozasądowego rozstrzygania sporów wynikających z Regulaminu przez uprawniony podmiot zgodnie z ustawą z dnia 23 września 2016 o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, których rejestr dostępny jest na stronie https://www.uokik.gov.pl.

Przykład działania promocji – jak to działa w praktyce?

Pani Anna podpisała umowę o Kartę w maju. W czerwcu korzystała z Karty i zapłaciła nią raz w sklepie. Przez cały czerwiec miała aktywną umowę.

Na koniec czerwca system automatycznie sprawdził, że Pani Anna:

✔ wykonała co najmniej jedną transakcję Kartą
✔ miała aktywną umowę przez cały miesiąc

W efekcie, zamiast standardowej opłaty 300 zł, Pani Anna automatycznie otrzymała rabat 100 zł i zapłaciła tylko 200 zł.
Nie musiała wypełniać żadnych formularzy ani wniosków – wszystko odbyło się automatycznie!

 A co gdyby Pani Anna rozwiązała umowę przed końcem czerwca?
Wtedy nie otrzymałaby rabatu, ponieważ nie miałaby już aktywnej umowy na koniec miesiąca.
W takiej sytuacji opłata w ogóle nie zostałaby naliczona, więc nie byłoby też rabatu – promocja działa tylko dla aktywnych klientów na koniec okresu rozliczeniowego.